Uusi musiikkipäiväkoti Helsinkiin!

Pilke musiikkipäiväkoti Taikalaulu

Tiedote: Uusi Pilke päiväkoti Helsingin Herttoniemeen

Pilke päiväkodit Oy laajentaa toimintaansa Helsingissä ja avaa 5. helmikuuta 2018 uuden, musiikkipainotteisen päiväkodin Herttoniemeen osoitteeseen Laivalahdenkaari 22, 00810 Helsinki.

Pilke musiikkipäiväkoti Taikalaulun tavoitteena on tarjota lapsille musiikillisia elämyksiä, valmiuksia ja taitoja sekä oppimisen ja onnistumisen kokemuksia. Musiikkikasvatuksen rakennuspalikoina toimivat laulut, laululeikit, lorut, soittaminen, liikunta ja musiikin kuuntelu. Tavoitteena on myös antaa virikkeitä jatkuvan musiikkiharrastuksen syntymiseen.

Pilkkeen pitkäaikainen ja pidetty päiväkodin johtaja Katariina Lemmetti ottaa johtaakseen uuden musiikkipainotteisen päiväkodin Malmilla sijaitsevan musiikkipäiväkoti Taikahelmen lisäksi.

”Taikalaulussa on ihana, lämmin ja kutsuva tunnelma. Tilat ovat toimivat ja merenläheisyys kutsuu ulkoilemaan. Odotamme kovasti, että pääsemme aloittamaan toiminnan! Tervetuloa tutustumaan päiväkotiin 8.2. 15.00-17.00 avoimien ovien merkeissä!” kutsuu päiväkodin johtaja Lemmetti.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 79 päiväkotia ympäri Suomen. Musiikkipäiväkoti Taikalaulu on Pilkkeen kuudes päiväkoti Helsingissä.

Varhaiskasvatustoiminnan lisäksi
 Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilke päiväkodeissa leikkii ja kasvaa noin 4000 lasta ja yritys työllistää noin 900 varhaiskasvatuksen ammattilaista. Pilkkeen laatulupaus on – parasta pienelle!

Katariina Lemmetti
Päiväkodin johtaja
katariina.lemmetti@pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodeilla ja iltapäiväkerhoilla on yksi tavoite: tarjota lapselle hyvä päivä – joka päivä. Ja koska hyvään päivään ei ole yhtä kaavaa, tärkeintä on luoda turvallinen ja ilmapiiriltään kannustava ympäristö, jonne lapsen kiva mennä ja jossa on hyvä olla. Loppu tuleekin sitten luonnostaan – kunhan on vain pilkettä silmässä.