Pilke Poutapilvessä perhekerho

Tiedote: Riihimäen päiväkoti Poutapilveen avataan perhekerho

LEHDISTÖTIEDOTE 10.1.2017

Riihimäen Pilke päiväkoti Poutapilveen aukeaa perhekerho – kotona olevien vanhempien ”olohuone”

Riihimäen Pilke päiväkoti Poutapilveen aukeaa perhekerho perjantaina 13. tammikuuta 2017 klo 9–10.30. Perhekerho on avoin kohtaamispaikka kaiken ikäisille lapsille ja vanhemmille. Tarjolla on mukavaa ja leppoista yhdessä oloa kahvittelun ja lasten omien leikkien merkeissä.

Perhekerho Poutapilvi on keväällä 2017 avoinna klo 9–10.30 parillisten viikkojen perjantaisin. Perhekerho toimii Pilke päiväkoti Poutapilven tiloissa Riihimäen Räätykänmäessä osoitteessa Koppelintie 40, 11710 Riihimäki. Kerhoon ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan sinne voi tulla silloin, kun se omaan aikatauluun sopii.

Perhekerhossa on paikalla Poutapilven varhaiskasvattaja vastailemassa vanhempien ja muiden vieraiden kysymyksiin ja vetämässä keskustelua esille nousevista aiheista esimerkiksi päiväunista, lasten sairauksista ja siisteyskasvatuksesta.

Haluamme tarjota alueemme kotona oleville vanhemmille yhteisen “olohuoneen”, jossa sekä lapset että aikuiset voivat viettää mukavan aamupäivän toisiinsa tutustuen. Toivomme Perhekerho Poutapilven olevan paikka, jonne kaikkien halukkaiden on helppo tulla ja jossa voi saada tuiki tarpeellista vertaistukea lapsiperhe-elämän erilaisissa tilanteissa.” kertoo päiväkoti Poutapilven johtaja Tarja Honkaharju.

Tarja Honkaharju
Päiväkodin johtaja
tarja.honkaharju@pilkepaivakodit.fi
www.pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen päivähoitoyritys. Sillä on yhteensä 58 päiväkotia Uudellamaalla, Lahdessa, Kouvolassa, Porissa, Varkaudessa, Joensuussa sekä Tampereen ja Turun seudulla. Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 23 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 3500 lasta. Työntekijöitä on noin 650.