Keski-Suomen aluejohtaja on palkattu

Tiedote: Pilkkeelle on palkattu Keski-Suomen aluejohtaja

Tiedote 9.2.2018

Jenni Mäkelä on aloittanut Pilke päiväkotien Keski-Suomen aluejohtajana

Jenni Mäkelä on nimitetty Pilke päiväkotien Keski-Suomen aluejohtajaksi 1.2.2018 alkaen.

Jenni on koulutukseltaan sosionomi (YAMK) ja suorittanut myös johtamisen erikoisammattitutkinnon. Pilkkeellä hän on ollut töissä 1.8.2016 alkaen, jolloin Nokian englanninkielinen päiväkoti muuttui Peppi&Bobbyksi ja osaksi Pilkettä. Nokian englanninkielisessä päiväkodissa Jenni on ollut johtajana jo vuodesta 2004 lähtien.

Helmikuusta alkaen Jenni on alue- ja asiakastiimin jäsen ja toimii Keski-Suomen päiväkotien esimiehenä. Alkuvaiheessa Jenni toimii myös Peppi & Bobby päiväkodin johtajana, kunnes hänelle saadaan seuraaja valittua ja perehdytettyä.

”On hienoa siirtyä uusiin tehtäviin yrityksen sisällä. Olen viihtynyt Pilkkeellä hyvin ja innoissani otan uudet haasteet vastaan.” Jenni Mäkelä kommentoi.

Liiketoimintajohtaja
Leena Piipari
leena.piipari@pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 79 päiväkotia ympäri Suomen. Varhaiskasvatustoiminnan lisäksi
Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilke päiväkodeissa leikkii ja kasvaa noin 4000 lasta ja yritys työllistää noin 900 varhaiskasvatuksen ammattilaista. Pilkkeen laatulupaus on – parasta pienelle!