Uusi Pilke päiväkoti Helsinkiin

Tiedote: Pilke päiväkodit Oy on ostanut helsinkiläisen montessoripäiväkoti Mammolinan

Pilkkeen toiminta laajenee Helsingissä uuden yrityskaupan myötä. Nyt Pilke-päiväkoteja on paikkakunnalla kymmenen.

Pilke päiväkodit Oy on ostanut Helsingin Vuosaaressa sijaitsevan montessoripäiväkoti Mammolinan. Yrityskauppa sinetöitiin 23.11.2018.

Päiväkoti Mammolina sijaitsee Vuosaaressa osoitteessa Vedenottamontie 9, 00980 Helsinki. Montessoripäiväkoti Mammolinan omistukseen jää toinen päiväkotiyksikkö Helsingin Malminkartanoon.

Vuosaaren Päiväkoti Mammolina tarjoaa laadukasta ja lapsilähtöistä varhaiskasvatusta ja esiopetusta lämminhenkisessä päiväkodissa, jossa on 33 päivähoitopaikkaa 0–6-vuotiaille lapsille. Päiväkodin nimi muuttuu yrityskaupan myötä Pilke Taikapoluksi.

“Päiväkoti Taikapolku lisää Pilkkeen monipuolista varhaiskasvatuksen palveluntarjontaa Helsingissä. Montessoripedagogiikassa on paljon uuden varhaiskasvatussuunnitelman mukaisia toiminta-ajatuksia muun muassa oppimisympäristö ja pienryhmätoiminta. Ne ovat samoja kuin Pilkkeen toiminnassa, joten olemme iloisia uudesta perheenjäsenestä.” kommentoi Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on nyt 103 päiväkotia ympäri Suomen. Pilkkeellä on myös toinen montessoripäiväkoti, Pilke Pyramidi, joka sijaitsee Oulun Toppilassa.

Varhaiskasvatustoiminnan lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 29 koululla ja muutakerhotoimintaa. Pilke päiväkodeissa leikkii ja kasvaa noin 6200 lasta ja yritys työllistää noin 1100 varhaiskasvatuksen ammattilaista. Pilke päiväkotien laatulupaus on – parasta oppia pienelle!

www.pilkepaivakodit.fi

Lue lisää Pilke Taikapolusta täältä!