Pilkkeelle kaksi oululaista päiväkotia

Wilhelmiina ja Viljami

Tiedote: Pilke päiväkodit laajentaa toimintaansa Ouluun

LEHDISTÖTIEDOTE 16.1.2017

Pilke päiväkodit laajentaa toimintaansa Ouluun ostamalla Päiväkoti Wilhelmiina Oy:n liiketoiminnan

Pilke päiväkodit Oy on ostanut Päiväkoti Wilhelmiina Oy:n liiketoiminnan. Yrityskauppa vahvistettiin 16. tammikuuta 2017.

Yrityskaupan myötä Pilke päiväkodeille siirtyy kaksi oululaista päiväkotia: Wilhelmiina sekä Viljami. Päiväkotien toiminnat jatkuvat tuttuun tapaan.

”Päiväkotiemme toiminnassa ja henkilökunnassa on ollut aina ”pilkettä silmäkulmassa”. Olen todella iloinen siitä, että aloittamaani työtä jatkaa kotimainen Pilke! Olen myös varma, että hyvät taustavoimat ja osaava, isompi tiimi vievät päiväkotitoimintaamme edelleen eteenpäin.” kommentoi Päiväkoti Wilhelmiina Oy:n yrittäjä Titta Kivimäki.

Päiväkoti Wilhelmiina sijaitsee Haukiputaan Haapankankaalla kahdessa eri rakennuksessa samalla tontilla Wilhelmiinassa ja Willeriinassa. Päiväkoti Viljami sijaitsee Oulun Metsokankaalla. Päiväkodit ovat n. 30–35-paikkaisia.

Päiväkoti Viljamin kanssa samalle tontille osoitteeseen Savottatie 48, 90420 Oulu on rakenteilla toinen päiväkotirakennus Benjamin, joka avaa ovensa elokuussa 2017.

”Olemme todella iloisia löytäessämme Oulun seudulta päiväkotiyrityksen, joka sopii toiminnaltaan ja arvoiltaan Pilke-perheeseen.” iloitsee Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

”Uskon, että päiväkoti Wilhelmiinan ja Viljamin kodinomaisuus ja leikkiä korostava toiminta täydentävät hyvin Pilkkeen päiväkotitarjontaa.” hän jatkaa.

Titta Kivimäki
Yrittäjä
Päiväkoti Wilhelmiina Oy
paivakotiwilhelmiina@gmail.com
www.paivakotiwilhelmiina.fi
www.paivakotiviljami.fi

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen päivähoitoyritys. Sillä on yhteensä 58 päiväkotia Uudellamaalla, Lahdessa, Kouvolassa, Porissa, Varkaudessa, Joensuussa sekä Tampereen ja Turun seudulla.

Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 23 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 3500 lasta. Työntekijöitä on noin 650.