Pilke päiväkodit tiedottaa:

Kauppakassit mukaan päiväkodilta!

Tiedote: Pilke päiväkodit ja HOK-Elanto yhteistyöhön

Lehdistötiedote julkaisuvapaa 16.5.2016

Pilke päiväkodit ja HOK-Elanto yhteistyöhön:
Helpompaa arkea – kauppakassit mukaan päiväkodilta

Pilke päiväkotien ja HOK-Elannon lanseeraama kauppakassiyhteistyö helpottaa kiireisten vanhempien arkea. Nyt voit noutaa ruokaostoksesi päiväkodilta yhdellä pysähdyksellä samalla, kun haet lapsesi päivähoidosta.

Alepa Kauppakassi toimittaa netistä tilaamasi ruoat kerran viikossa päiväkodille. Ruokaostokset on noudettavissa keskiviikkoisin klo 16-17 välillä päiväkodin pihalta Alepan Kauppakassin kylmäautosta.

”Halusimme tarjota perheillemme lisäpalvelun, joka helpottaisi perheellisten kiireistä arkea. Kun lähestyimme HOK-Elantoa ideamme kanssa, olivat he heti innokkaasti mukana kehittämässä sitä. Uskon, että tällaisesta palvelusta on iloa päiväkodin asiakkaiden lisäksi myös koko asuinalueelle.” kertoo Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Kauppakassiyhteistyö alkaa Pilke päiväkotien Pilke Matildassa, joka sijaitsee Nurmijärven Klaukkalassa osoitteessa Graniittitie 1, 01840 Klaukkala.

Alepan Kauppakassin kylmäauto pysähtyy päiväkodin pihalla ensimmäisen kerran keskiviikkona 18. toukokuuta 2016.

”Kokeilemme mielellämme uusia tapoja toimittaa ruoat Kauppakassin asiakkaille. Tämä noutopiste tarjoaa konkreettisen helpotuksen lapsiperheille, kun se sijaitsee heidän jokapäiväisen reitin varrella.” sanoo HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua.

Tilaus tehdään Alepan kauppakassipalvelusta osoitteesta: www.alepa.fi/kauppakassi.

Alepa Kauppakassi kerää vastaanotettujen tilausten mukaisesti ainoastaan parhaita tuotteita laajasta, yli 5000 tuotteen valikoimasta, johon sisältyvät kaikki tuoteryhmät pakasteista alkaen, pois lukien alkoholi- ja tupakkatuotteet. Hedelmät ja vihannekset kerätään mahdollisimman tuoreina.

Jukka Ranua
Verkkokaupan kehityspäällikkö