Tiedote:

Pilke päiväkodit Oy on ostanut espoolaisen päiväkoti Satupuun

Tiedote: Pilke osti espoolaisen päiväkoti Satupuun

LEHDISTÖTIEDOTE 17.8.2017

Pilke päiväkodit laajentaa toimintaansa Espoossa ostamalla päiväkoti Satupuun Kivenlahdesta. Jo toinen yrityskauppa Espoossa kesän aikana.

Pilke päiväkodit Oy on ostanut espoolaisen päiväkoti Satupuu Oy:n. Yrityskauppa vahvistettiin 1. elokuuta 2017.

Päiväkoti Satupuu on perustettu vuonna 1998 ja se on pieni ja kodinomainen yksityinen päiväkoti 1,5-5-vuotiaille lapsille osoitteessa Merivalkama 4, 02320 Espoo.

”Olemme iloisia saadessamme Satupuun osaksi Pilke-perhettä ja Pilke päiväkoti Merikatin satelliitiksi. Päiväkodit sijaitsevat lähekkäin ja asioita tehdään yhdessä.” kertoo Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

”On hienoa, että pääsemme nyt Pilke Satupuuna jatkamaan toimintaamme viihtyisässä merellisessä Kivenlahdessa. Odotamme innolla mukavaa yhteistyötä ja tutustumista naapuriimme Pilke Merikattiin.” iloitsee päiväkoti Satupuun entinen omistaja Eeva Pihlajamaa.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 69 päiväkotia ympäri Suomen. Espoossa Pilkkeellä on 16 päiväkotia.

Päiväkoti Satupuun lisäksi Pilke osti kesän aikana toisenkin päiväkodin Espoosta: Pilke musiikkipäiväkoti Tuulikellon, joka sijaitsee Espoon Perkkaalla kauppakeskus Sellon läheisyydessä osoitteessa Luutnantinkuja 2 A, 02600 Espoo.

Varhaiskasvatustoiminnan lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 4000 lasta. Työntekijöitä on noin 750. Yrityksen laatulupaus on – parasta pienelle!

www.pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodeilla ja iltapäiväkerhoilla on yksi tavoite: tarjota lapselle hyvä päivä – joka päivä. Ja koska hyvään päivään ei ole yhtä kaavaa,        tärkeintä on luoda turvallinen ja ilmapiiriltään kannustava ympäristö, jonne lapsen on kiva mennä ja jossa on hyvä olla. Loppu tuleekin sitten  luonnostaan – kunhan on vain pilkettä silmässä.