Pilke on ostanut varkautelaisen päiväkoti Nappulan

Tiedote: Pilke on ostanut varkautelaisen päiväkoti Nappulan

pilke_logo

LEHDISTÖTIEDOTE 16.11.2016

Pilke päiväkodit Oy laajentaa toimintaansa Itä-Suomeen ostamalla päiväkoti Nappulan Varkaudesta

Pilke päiväkodit on ostanut varkautelaisen päiväkoti Nappulan 11. marraskuuta 2016. Päiväkoti sijaitsee Kankunharjussa osoitteessa Savontie 76, 78300 Varkaus ja se on perustettu vuonna 1998.

”Olemme iloisia saadessamme päiväkoti Nappulan Pilke-perheeseen mukaan ja hienoa, että Pilkkeen toiminta laajenee nyt myös Itä-Suomeen päiväkoti Nappulan myötä.” sanoo Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Päiväkoti Nappulassa on 54 päivähoitopaikkaa 1–5-vuotiaille lapsille. Päiväkodin toiminta jatkuu tuttuun tapaan. Myös hoitosuhde ja hoitomaksut jatkuvat ennallaan.

Päiväkoti Nappulalle on rakenteilla uudet tilat, jotka valmistuvat elokuussa 2017. Uusi päiväkoti valmistuu nykyisen päiväkodin viereiselle tontille.

Rakennustyöt aloitetaan vuoden vaihteessa.

tapahtumapohja-600x400-37

Pilke päiväkodit rakennuttaa parhaillaan myös toista päiväkotia Itä-Suomeen. Joensuussa aukeaa Pilke musiikkipäiväkoti Hepokatti tammikuussa 2017.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tuottava yritys, jolla on yhteensä 55 päiväkotia Uudellamaalla, Lahdessa, Kouvolassa, Porissa, Tampereella, Nokialla sekä Turun seudulla.

Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 23 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 3500 lasta. Työntekijöitä on noin 650.

LISÄTIETOJA:

www.pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodeilla ja iltapäiväkerhoilla on yksi tavoite: tarjota lapselle hyvä päivä – joka päivä. Ja koska hyvään päivään ei ole yhtä kaavaa, tärkeintä on luoda turvallinen ja ilmapiiriltään kannustava hoitopaikka, jonne lapsen kiva mennä ja jossa on hyvä olla. Loppu tuleekin sitten luonnostaan – kunhan on vain pilkettä silmässä.

Lue lisää päiväkoti Nappulasta täältä.