Pilkkeen toiminta laajenee Pirkanmaalla

Tiedote: Pilke on ostanut lempääläisen enkkupäiväkodin

Lehdistötiedote 28.9.2018

Pilke päiväkodit Oy on ostanut lempääläisen englanninkielisen päiväkodin

Pilke päiväkodit Oy:n toiminta laajenee Pirkanmaalla uuden yrityskaupan myötä. Pilke on ostanut lempääläisen English Discovery Daycare (EDD) Oy:n. Yrityskauppa sinetöitiin 11. syyskuuta 2018.

English Discovery Daycare on yksityinen päiväkoti, joka tarjoaa englanninkielistä varhaiskasvatusta 36 alle kouluikäiselle lapselle. Päiväkoti sijaitsee Lempäälässä osoitteessa Karhumäentie 7 B, 33880 Lempäälä. Päiväkodin toiminta jatkuu tuttuun tapaan.

”Pilke on ollut mukava yhteistyökumppani ja EDD-päiväkodin tulevaisuus näyttää hyvältä.” kommentoi päiväkodin entinen omistaja Jessica Saulamaa.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on yrityskaupan jälkeen 99 päiväkotia ympäri Suomen. Pirkanmaalla Pilkkeellä on ennestään kuusi päiväkotia.

”English Discovery Daycare Oy Lempäälässä on erinomainen lisä Pilkkeen englanninkielen tarjontaan Tampereen seudulla. Päiväkoti on toiminut kolme vuotta ja sinä aikana se onnistunut luomaan kodinomaisen ja innostavan päiväkodin englanninkielen oppimiseen.” kommentoi Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Varhaiskasvatustoiminnan lisäksi
Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 29 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilke päiväkodeissa leikkii ja kasvaa noin 6200 lasta ja yritys työllistää noin 1100 varhaiskasvatuksen ammattilaista. Pilkkeen laatulupaus on – parasta oppia pienelle!