Pilkkeellä on ISO 9001 –laatusertifikaatti

Tiedote: Lähes 90 prosenttia Pilke päiväkodeista on sertifioitu

TIEDOTE 17.5.2018

Lähes 90 prosenttia Pilke päiväkodeista on sertifioitu

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluyritys, joka tarjoaa laadukkaita varhaiskasvatuspalveluita. Osoituksena siitä on ISO 9001 –laatusertifikaatti.

Pilke päiväkodeille myönnettiin ISO 9001-laatusertifikaatti ensimmäisen kerran kesäkuussa 2017, jolloin seitsemän ensimmäistä Pilke päiväkotia auditoitiin.

Maalisuussa 2018 sertifioinnin piiriin tuli 61 uutta päiväkotia entisten lisäksi. Nyt sertifioituja päiväkoteja on yhteensä 68 ja lähes 90 prosenttia Pilke päiväkodeista on sertifioitu.

Pilke päiväkotien sertifikaatit ovat Inspecta Sertifiointi Oy:n myöntämiä ja he ovat todenneet, että organisaation laatujärjestelmä täyttää ISO 9001:2015 –standardin vaatimukset.

”Olen ylpeä laatusertifioinnista, sillä se kertoo meidän pitkäjänteisestä ja järjestelmällisestä työstä varhaiskasvatuksen, johtamisen ja työhyvinvoinnin laadun varmistamiseksi. Uusien päiväkotien lisäys laatusertifiointiin kertoo, että tekemämme työ on oikean suuntaista ja kehitymme jatkuvasti.” kommentoi Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

ISO 9001 –sertifikaatti on kansainvälisesti tunnettu hyvän laadun todiste. Se on maailman tunnetuin laatu- ja johtamisjärjestelmä, jonka ydinajatus on selkeästi kuvatut prosessit ja niiden jatkuva parantaminen.

ISO 9001 –laatusertifiointi näkyy Pilke päiväkotien asiakkaille yhä parempana palveluna ja laatuna. Yrityksen laatulupaus onkin Parasta pienelle. Sertifikaatti osoittaa myös Pilke päiväkotien sidosryhmille, että yritys on luotettava, järjestelmällisesti laatuaan parantava toimija.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 80 päiväkotia ympäri Suomen. Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilke päiväkodeissa leikkii ja kasvaa noin 5000 lasta ja yritys työllistää noin 950 varhaiskasvatuksen ammattilaista.