Tervetuloa meille!

Pop up -rekrytapahtuma Helsingissä!

Tiedote: Pilke päiväkodit Oy on mukana järjestämässä Suomen suurimpia avointen ovien tempausta

Lehdistötiedote 10.10.2017

Pilke päiväkodit Oy on mukana Suomalaisen Työn Liiton Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaan kuuluvassa Tervetuloa meille -tempauksessa, joka järjestetään 9.-15.10.2017. Tavoitteena on avata ovet yrityksiin sekä yhteisöihin ja kertoa suomalaisesta monipuolisesta osaamisesta. Tempaus innostaa suomalaiset yritykset ja yhteisöt viettämään yhdessä Suomen suurimpia yhtäaikaisia avointen ovien päiviä rennon kanssakäymisen merkeissä.

Pilke päiväkodit on mukana järjestämässä Pop up -rekrytapahtumaa Helsingin kaupungintalon ravintolassa Senaatintorin laidalla (Sofiankatu 1-3) torstaina 12. lokakuuta kello 14-18. Pop up -rekrytapahtuma on osa Tervetuloa meille -viikkoa, joka on Suomalaisen Työn Liiton järjestämä valtakunnallinen avointen ovien viikko.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Palmian ja viiden muun yrityksen kanssa. Kaikki mukana olevat yritykset ovat Suomalaisen Työn Liiton jäsenyrityksiä ja ne työllistävät erityisesti kiinteistö- ja siivousalan, ravintola-alan ja turvallisuusalan, sosiaali- ja terveysalan sekä kaupallisen alan osaajia. Pop up –rekrytapahtumassa esittäytyvät Palmian ja Pilkkeen lisäksi Vakuutusyhtiö Turva, Rinnekoti, Autismisäätiö, Eedi asumispalvelut Oy ja Betesda-säätiö.

– Pop up –rekrytapahtumassa toivotamme varhaiskasvatuksen ammattilaiset tervetulleiksi tutustumaan kotimaiseen Pilke päiväkodit -yritykseemme ja liittymään kasvavaan ja innostuneeseen joukkoomme kehittämään varhaiskasvatusta ja perusopetuksen iltapäivätoimintaa. Tavoitteemme on luoda lapselle hyvä päivä – joka päivä, kertoo Pilke päiväkotien HR-johtaja Sari Mäki-Hakola.

Tervetuloa meille -viikon kantavana ajatuksena on tehdä yritykset tutuiksi ja luoda eläväinen tapah­tuma, joka kertoo maastamme löytyvästä osaamisesta. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan lähes 90 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että Suomessa on runsaasti maailmanluokan huippuosaamista, josta ei tiedetä riittävästi.

– Tutkimuksemme osoitti, että suomalaiset tuntevat heikosti yritysten ja yksittäisten työntekijöiden osaamista ja onnistumisia. Tämän vuoksi halusimme järjestää teemaviikon, jolloin innostamme yritykset ympäri Suomea avaamaan ovensa yleisölle. Toivomme, että tapahtumasta kasvaa jokavuotinen perinne, Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja Tero Lausala

Tervetuloa meille -viikon tapahtumakalenterin avulla kuluttajien on mahdollisuus löytää oman alueensa avoimet ovet. Tapahtumakalente­rin osoite on: tervetuloameille.fi

Osallistu keskusteluun somessa: #tervetuloameille

Tutkimustiedot perustuvat Suomalaisen Työn Liiton tilaamaan Made by Finland -kampanjatutkimukseen. Taloustutkimuksen tekemä kyselytutkimus toteutettiin helmikuussa 2017 ja siihen vastasi 2 219 iältään 18–79-vuotiasta suomalaista.

Kirsi Ristaniemi, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Pilke päiväkodit Oy, p. 040 450 9115 kirsi.ristaniemi@pilkepaivakodit.fi

Reetta Mentu, markkinointipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 561 5030, reetta.mentu@suomalainentyo.fi
Tero Lausala, toimitusjohtaja, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 407 2623, tero.lausala@suomalainentyo.fi

Tervetuloa meille -viikko on Suomalaisen Työn Liiton järjestämä tapahtuma ja osa Suomi 100 -juhlavuoden Made by Finland -kampanjaa. Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta ja menestystä. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 70 päiväkotia ympäri Suomen. Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 4000 lasta. Työntekijöitä on noin 750. Yrityksen laatulupaus on – parasta pienelle!

Vapaalantie 2 B 25

Ota yhteyttä!

Please leave this field empty.