Pilke päiväkodeille ISO 9001 -laatusertifikaatti

Tiedote: Pilke päiväkodeille on myönnetty ISO 9001 -laatusertifikaatti

LEHDISTÖTIEDOTE 29.6.2017

Pilke päiväkodit on saanut ISO 9001-laatusertifikaatin

Pilke päiväkodit on kotimainen päivähoitoyritys, joka tarjoaa laadukkaita varhaiskasvatuspalveluita. Nyt yrityksen laatu on myös sertifioitu.

Inspecta Sertifiointi Oy on myöntänyt Pilke päiväkodeille sertifikaatin ja todennut, että organisaation laatujärjestelmä täyttää ISO 9001:2015 –standardin vaatimukset.

ISO 9001 –sertifikaatti on kansainvälisesti tunnettu hyvän laadun todiste. Se on maailman tunnetuin laatu- ja johtamisjärjestelmä, jonka ydinajatus on selkeästi kuvatut prosessit ja niiden jatkuva parantaminen.

ISO 9001 –laatusertifiointi näkyy Pilke päiväkotien asiakkaille yhä parempana palveluna ja laatuna. Yrityksen laatulupaus onkin Parasta pienelle. Sertifikaatti osoittaa myös Pilke päiväkotien sidosryhmille, että yritys on luotettava, järjestelmällisesti laatuaan parantava toimija.

”Olen ylpeä laatusertifioinnista, sillä se kertoo meidän pitkäjänteisestä ja järjestelmällisestä työstä varhaiskasvatuksen, johtamisen ja työhyvinvoinnin laadun varmistamiseksi. Lisäksi se kannustaa meitä kehittymään edelleen.” kommentoi Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 65 päiväkotia ympäri Suomen. Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 3800 lasta. Työntekijöitä on noin 750.

www.pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodeilla ja iltapäiväkerhoilla on yksi tavoite: tarjota lapselle hyvä päivä – joka päivä. Ja koska hyvään päivään ei ole yhtä kaavaa, tärkeintä on luoda turvallinen ja ilmapiiriltään kannustava päiväkoti, jonne lapsen on kiva mennä ja jossa on hyvä olla. Loppu tuleekin sitten luonnostaan – kunhan on vain pilkettä silmässä.

Vapaalantie 2 B 25

Ota yhteyttä!

Please leave this field empty.