Tiedote:

Pilkkeen toiminta laajenee Espoossa

Tiedote: Pilke ostanut espoolaisen päiväkoti Tuulikellon

LEHDISTÖTIEDOTE 14.6.2017

Espooseen uusi yksityinen musiikkipäiväkoti – Pilke päiväkodit laajentaa toimintaansa ostamalla päiväkoti Tuulikellon

Pilke päiväkodit Oy on ostanut espoolaisen Lirppa Oy:n päiväkotiliiketoiminnan. Yrityskauppa vahvistettiin 1. kesäkuuta 2017.

Kaupan myötä Pilkkeen omistukseen siirtyi Espoon Perkkaalla Kauppakeskus Sellon läheisyydessä Luutnantinkujalla sijaitseva päiväkoti Tuulikello, joka on aloittanut toimintansa vuonna 2004.

Päiväkoti Tuulikello muuttuu musiikkipainotteiseksi päiväkodiksi, jonka tavoitteena on tarjota lapsille musiikillisia elämyksiä, valmiuksia ja taitoja sekä oppimisen ja onnistumisen kokemuksia. Tavoitteena on myös antaa virikkeitä jatkuvan musiikkiharrastuksen syntymiseen.

Musiikkipainotteisuus toteutuu päiväkodin arjessa muun muassa laulamisena, soittamisena, musiikin kuunteluna, loruiluna, improvisointina, liikkumisena ja tanssimisena.

”Meillä on ollut jo vuosia kieli- ja liikuntapäiväkoteja Espoossa, mutta nyt vihdoin saamme myös musiikin iloa ja osaamista joukkoomme. Meiltä toivotaan paljon musiikkipainotteisuutta, sillä se kuuluu myös kotiin ja toimii näin yhteisenä juttuna lasten ja aikuisten välillä.” kertoo Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Pilke päiväkodit on kotimainen päiväkotiyritys, jolla on 65 päiväkotia ympäri Suomen. Espoossa Pilkkeellä on entuudestaan 13 päiväkotia. Tuulikello on Pilkkeen ensimmäinen musiikkipäiväkoti Espoossa.

www.pilkepaivakodit.fi

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 65 päiväkotia ympäri Suomen. Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 3800 lasta. Työntekijöitä on noin 720. Yrityksen laatulupaus on – parasta pienelle!

Vapaalantie 2 B 25

Ota yhteyttä!

Please leave this field empty.

Olemme Facebookissa!