Pilkkeen toiminta laajenee Oulussa

Tiedote: Pilke laajentaa toimintaansa Oulussa ostamalla kolme uutta päiväkotia

LEHDISTÖTIEDOTE 5.6.2017

Pilke päiväkodit laajentaa toimintaansa Oulussa ostamalla kolme uutta päiväkotia

Pilke päiväkodit Oy on ostanut Kanttarelli Invest Oy:n sekä Päiväkoti Tasku Oy:n päiväkotiliiketoiminnat. Yrityskaupat vahvistettiin 2. kesäkuuta 2017.

Yrityskaupan myötä Pilke päiväkodeiksi siirtyy kolme oululaista päiväkotia: Kanttarelli, Pikkukiulu ja Tasku. Päiväkotien toiminnat jatkuvat tuttuun tapaan.

Päiväkoti Kanttarelli on perheyritys, joka on aloittanut toimintansa elokuussa 2006 Kynsilehdossa. Päiväkoti Pikkukiulu avasi ovensa Kiulukankaalla elokuussa 2015 muutaman kilometrin päässä Kanttarellista. Molemmat päiväkodit ovat luonto- ja liikuntapainotteisia päiväkoteja, joiden arjessa näkyvät kestävä kehitys ja liikunnan ilo.

Myös päiväkoti Tasku on luontopainotteinen päiväkoti, joka on toiminut jo vuodesta 1998 Hintan kaupunginosassa. Päiväkodin toiminnassa sovelletaan Reggio-Emilia pedagogiikkaa.

”20 vuotta olemme rakentaneet sydämellä perheyrityksiämme. Nyt on aika ottaa uusi askel elämässä ja antaa luottavaisin mielin elämäntyömme uusiin käsiin. Luotamme siihen, että Pilke-perhe jatkaa arvojemme ja toimintatapojemme mukaisesti.” kommentoivat Päiväkoti Kanttarellin ja Pikkukiulun yrittäjät Tanja ja Mika Roininen sekä Päiväkoti Taskun yrittäjä Annakaisa Ruonala.

Pilke päiväkodit on kotimainen päiväkotiyritys, jolla on yli 60 päiväkotia ympäri Suomen. Pilkkeellä on ennestään kaksi päiväkoti Oulussa, Pilke Wilhelmiina Haukiputaalla sekä Pilke Viljami Metsokankaalla.

”Olemme todella iloisia Taskun, Kanttarellin ja Pikkukiulun liittymisestä Pilke-perheeseen. Heidän luomansa luonto- ja liikuntapainotteinen varhaiskasvatus tuo Pilkkeelle lisäarvon, jota voimme hyödyntää muuallakin. Saamme joukkoomme osaamista, joka vahvistaa Pilkkeen toimintaa Oulun seudulla.” iloitsee Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

www.pilkepaivakodit.fi

Tanja Roininen
Yrittäjä
Kanttarelli Invest Oy
tanja.roininen@paivakotikanttarelli.com
www.paivakotikanttarelli.com

Annakaisa Ruonala Yrittäjä
Päiväkoti Tasku Oy
info@paivakotitasku.com
www.paivakotitasku.com

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on yli 60 päiväkotia ympäri Suomen. Lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 23 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 3800 lasta. Työntekijöitä on noin 720. Yrityksen laatulupaus on – parasta pienelle!

Vapaalantie 2 B 25

Ota yhteyttä!

Please leave this field empty.

Olemme Facebookissa!