Yrityskauppa Espoossa

Päiväkoti Aftonstjärnan Pilkkeelle

Tiedote: Pilke laajentaa toimintaansa Espoossa ostamalla päiväkoti Aftonstjärnan

LEHDISTÖTIEDOTE 4.9.2017

Pilke päiväkodit Oy laajentaa toimintaansa Espoossa ostamalla päiväkoti Aftonstjärnan – Pilkkeen ruotsinkielinen päiväkotitoiminta vahvistuu

Pilke päiväkodit Oy on ostanut espoolaisen päiväkoti Aftonstjärnan –päiväkotitoiminnan. Yrityskauppa vahvistettiin 29. syyskuuta 2017.

Aftonstjärnan on ruotsinkielinen ostopalvelupäiväkoti, joka sijaitsee Konstaapelinkadulla Espoon Leppävaarassa osoitteessa Konstaapelinkatu 3, 02650 Espoo.

Aftonstjärnan on pieni, kodinomainen 23-paikkainen päiväkoti, jolla on lähes 20 vuoden perinteet Espoon ruotsinkielisen varhaiskasvatuksen parissa. Päiväkoti Aftonstjärnan arki ja toiminta jatkuvat ennallaan. Päiväkodin johtajana jatkaa Camilla Hilden-Pinola ja henkilöstö pysyy samana.

“Iloisin ja luottavaisin mielin liitymme Pilkkeen perheeseen.” kommentoivat päiväkodin johtaja ja entinen omistaja Camilla Hilden-Pinola sekä entinen omistaja Tuula Stenman.

Pilke päiväkodit Oy on kotimainen varhaiskasvatuspalveluja tarjoava yritys, jolla on 70 päiväkotia ympäri Suomen. Aftonstjärnan on Pilkkeen 17. päiväkoti Espoossa. Pilke päiväkodeilla on ennestään yksi ruotsinkielinen päiväkoti Turussa sekä kaksi ruotsinkielistä kielikylpypäiväkotia Espoossa.

”Päiväkoti Aftonstjärnan on pieni ja kodinomainen, ruotsinkielinen päiväkoti Espoon Leppävaarassa. Se vahvistaa Pilkkeen kielipainotteisten päiväkotien osaamista ja tarjontaa ruotsinkielessä. Uskon, että saamme hyvän ja monipuolisen yhteistyön ruotsinkielisen varhaiskasvatuksen kehittämiseen.” kommentoi Pilke päiväkotien toimitusjohtaja Minna Martikainen.

Varhaiskasvatustoiminnan lisäksi Pilke järjestää perusopetuksen iltapäivätoimintaa 22 koululla ja muuta kerhotoimintaa. Pilkkeen toiminnassa on mukana noin 4000 lasta. Työntekijöitä on noin 800. Yrityksen laatulupaus on – parasta pienelle.

Camilla Hilden-Pinola
Päiväkodin johtaja, entinen omistaja
p. 09 5713 5761/050 381 9893
junodel@elisanet.fi

Pilke päiväkodeilla ja iltapäiväkerhoilla on yksi tavoite: tarjota lapselle hyvä päivä – joka päivä. Ja koska hyvään päivään ei ole yhtä kaavaa, tärkeintä on luoda turvallinen ja ilmapiiriltään kannustava päiväkoti, jonne lapsen kiva mennä ja jossa on hyvä olla. Loppu tuleekin sitten luonnostaan – kunhan on vain pilkettä silmässä.

Vapaalantie 2 B 25

Ota yhteyttä!

Please leave this field empty.